Blog

E Ticaret Kargo
Uluslararası Kargo

E-ticaret kargo nedir nasıl yapılır ?

admin avatar
02/01/2021

E-ticaret kargo, çevrimiçi olarak satın alınan ürünleri bir perakendeciden müşterinin teslimat hedefine taşımak için gereken tüm hizmetleri kapsar. Doğru iş ortağıyla, e-ticaret gönderimi yönetilebilir, uygun fiyatlı ve hızlı olabilir.

E-ticaret gönderim yöntemleri ve stratejileri

Herkese uyan tek bir e-ticaret nakliye stratejisi diye bir şey yoktur. İşletmeniz için doğru e-ticaret nakliye stratejisi, hedef kitlenize, bütçenize, marjlarınıza, ürününüze ve çeşitli diğer faktörlere bağlı olacaktır. Genel bir kural olarak, hızlı ve uygun fiyatlı gönderim yöntemlerinin bir kombinasyonunu sunmak, alışveriş sepetinin terk edilmesini azaltmaya ve dönüşümleri artırmaya yardımcı olabilir. E-ticaret gönderim stratejinizin bir parçası haline getirmeyi düşünmeniz için birkaç gönderim yöntemi.

1. 2 günde gönderim

Amazon Prime sayesinde, 2 günlük gönderim, çevrimiçi alışveriş ve çok talep edilen bir e-ticaret nakliye çözümü ile eşanlamlı hale geldi. Bu tür bir premium nakliye yalnızca e-ticaret devleri için erişilebilir görünebilir, ancak tüm işletmelerin, bankayı bozmadan müşterilerine 2 günlük gönderim sunmanın yolları vardır.

2. Aynı gün teslimat

Aynı gün teslimat, siparişinizin satın alındığı gün teslim edileceğini garanti eder. Tüketicilerin %61'i bu nakliye hızı için daha fazla ödeme yapmayı kabul eder. Aynı gün teslimatta başarılı bir şekilde yürütmek, koordineli işlemler, kaynaklar, kurye hizmetleri ve teknoloji gerektirir.

3. Gecelik nakliye

İki günlük gönderim norm olduğunda, e-ticaret markaları nasıl öne çıkabilir? Gece kargosu girin: Müşterilerin siparişlerini bir sonraki iş gününde alacağını garanti eden bir kargo yöntemi. Farklı taşıyıcılar, farklı fiyat noktalarında farklı gece nakliye hizmetleri sunar.

4. Hızlandırılmış gönderim

Hızlandırılmış gönderim, standart karadan daha hızlı olan herhangi bir gönderim yöntemini ifade eder. Hızlandırılmış siparişler için kesin geri dönüş, taşıyıcıya ve nakliye hizmetlerine bağlı olarak değişebilir. Hızlandırılmış gönderi sunmak, çevrimiçi mağazanızın alışveriş sepetinden vazgeçmeyi azaltmasına, müşteri beklentilerini karşılamasına ve etkili e-ticaret gönderim çözümleriyle müşteri sadakati oluşturmasına yardımcı olabilir.

E-ticarette paketlemenin önemi

Siparişleri göndermek için kullandığınız e-ticaret ambalajı, gönderi maliyetlerinizi ve müşteri deneyiminizi doğrudan etkiler. Ambalaj, genellikle müşterilerinizin markanızla kurdukları ilk yüz yüze etkileşimdir. Bu yüzden ürünü kargolamadan önce kaliteli bir paketleme yaptığınıza emin olun. Rekabetçi e-ticaret ortamında, yüksek kaliteli özel ambalaj, markanızın öne çıkmasına yardımcı olabilir. Özel paketleme, ürününüz için bir konteynerden daha fazlasıdır - daha iyi bir müşteri deneyimi yaratabilir. Markalı ambalaj, harika bir ilk izlenim bırakmanıza, unutulmaz kalmanıza, ilgi uyandırmanıza ve marka bağlılığı oluşturmanıza yardımcı olur. Paketlemede bir diğer nemli noktada kullandığınız ambalaj ürünlerinin çevre dostu olmasıdır. Günümüzde e-ticaret sistemlerinin artışı ile birlikte her gün binlerce kargo işlemleri yapılmaktadır. Dolayısıyla kullandığınız ürünlerin çevreye zarar vermemesi hem doğal dengenin korunmasını hem de müşterilerinizin gözünde prestij elde etmenizi sağlar.

En doğru hizmet bilgisini tüm detayları ile öğrenmek için bize 0850 520 0 868 nolu telefon numarasından veya bilgi@interco.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.

Hızlı Teklif Alın

Ürünlerinizi dünyanın her yerine göndermek için bir fiyat almak için hızlı teklif aracımızı kullanın

Basında Biz

Hizmet Bölgelerimiz

Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco