Blog

E Ticaret bilmeniz gerekenler
Uluslararası Kargo

E-Ticarette bilinmesi Gerekenler

admin avatar
01/01/2021

E-Ticaret, son on yılda dev bir endüstri haline geldi. 2019 tahmini 4,2 trilyon dolara kadar yükselen çevrimiçi perakende geliri sürekli artıyor. Artık alışverişlerin %60'ı arama ve satın alma için yalnızca çevrimiçi bir kanal kullanılarak yapıldığından, yeni alışveriş yöntemi geleneksel mağazaları ciddi şekilde tehdit ediyor. Eğer siz de e ticaret ile ilgileniyor ve işlerinizi daha ileri seviyelere taşımak istiyorsanız işte bilmeniz gereken altın değerindeki kurallar:

E-Ticaret Geleneksel Perakendeye Benzerdir

E-ticaretin alışveriş oyununa bir dizi yeni özellik ve taktik getirdiği doğru olsa da gerçek hala geleneksel perakendeye çok benziyor. Tuğla ve harç işinin tüm temelleri dijital ticaret için geçerlidir ve bu ilkelere saygı duymak, tamamen teknoloji odaklı rakiplerin önüne geçmenize yardımcı olacaktır. Peki burada neyden bahsediyoruz: •

Mağaza vitrini ve web sitesi:

Bir web sitesi, bir mağazanın ön cephesiyle hemen hemen aynı işlevi görür. Ziyaretçilere ilk izlenimi verir ve hangi yöne gideceklerine karar vermelerini sağlar. •

Pazar araştırması:

Her iki işletme türü de büyük ölçüde pazar araştırmasına dayanır. Her şirketin müşteriler, rakipler, endüstri trendleri vb. Hakkında her şeyi bilmesi, takip etmesi gerekir. •

Pazarlama kanalları:

Geleneksel perakendeciler ve dijital işletmeler, aynı pazarlama araçlarını ve tanıtım kanallarını kullanır. Bugün, yeni müşteriler çekmek için herkesin sosyal medyadan, ücretli reklamlardan veya e-posta pazarlamasından yararlanmak zorunda. •

Teşvikler:

Hepsi teşvikleri sevdikleri için dijital ve gerçek dünya müşterileri arasında hiçbir fark yoktur. Her iki dünyada da indirimler, promosyonlar ve sınırlı süreli teklifler gibi şeyler müşteriler açısından oldukça cezbedicidir.

Ürün Açıklamaları Gerçekten Önemlidir

Alışveriş yapanların neredeyse %90'ının ayrıntılı ürün içeriğini satın alma kararları için son derece önemli olarak nitelendirdiğini biliyor musunuz? Bu, çevrimiçi perakendenin kritik bir bölümüdür çünkü kullanıcılar ürünü alıp fiziksel olarak inceleme fırsatı bulamazlar. Bu tür durumlarda, açıklamaya eklediğiniz şey, dönüşüm oranınızı oluşturma veya bozma gücüne sahiptir. İşte dikkat etmeniz gereken açıklama unsurları: • Ürün açıklamaları, ürünün tüm teknik özellikleriyle birlikte menşeini göstermelidir. • Zahmetsiz kullanım için talimatlar eklemelisiniz. • Ürün avantajlarını vurgulamayı ve avantajlarını, hedef tüketicileri çekeceğini bildiğiniz bir şekilde açıklamayı unutmayın. Bugünlerde herkes tonlarca web sitesi içeriği oluşturuyor. Nitekim, pazarlamacıların %60'ı her gün en az bir içerik oluşturuyor gibi görünüyor. Bu yüzden kaliteli içeriklere ve ürün açıklamalarına mutlaka web sitenizde yer vermelisiniz.

E-ticarette Nakliye yapmaya hazırlıklı olun

e-Ticaret işletmeleri genellikle küresel olarak satış yapar. Ancak bunun zorlukları var. Örneğin dünya çapında mal göndermek. Tam da bu noktada Interco hemen yanı başınızda. Interco ile dilediğiniz yerden istediğiniz yere kapıdan kapıya başta olmak üzere pek çok farklı kargolama türü ile ürünlerinizi karşı tarafa gönderebilirsiniz. Uzman ekibi ve uzun yıllar devam eden kargo tecrübesi ile e-ticarette herhangi bir kargo sorunu yaşamazsınız. Daha fazla bilgi için hemen bilgi@interco.com.tr veya 0850 520 08 68 numaralı hattımızdan bize ulaşabilirsiniz

En doğru hizmet bilgisini tüm detayları ile öğrenmek için bize 0850 520 0 868 nolu telefon numarasından veya bilgi@interco.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.

Hızlı Teklif Alın

Ürünlerinizi dünyanın her yerine göndermek için bir fiyat almak için hızlı teklif aracımızı kullanın

Basında Biz

Hizmet Bölgelerimiz

Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco
Interco