Uluslararası kargo fiyatları hesaplamaya çalışmak, herhangi bir e-ticaret satıcısını çılgına çevirebilir ve pes ediyormuş gibi hissedebilir. Bir paketi uluslararası olarak göndermenin ne kadara mal olacağını bilmeniz gerekiyorsa veya dünya çapında binlerce müşteriye ürün göndermek için nakliye maliyetlerini çok kolay bir şekilde hesaplayabilir ortalama bir fiyat çıkartabilirsiniz. Bu yazıda, bir fiyat teklifi almak için ihtiyaç duyacağınız temel bilgileri, gönderinizin fiyatını etkileyebilecek ek hizmetleri ve gereksinimleri paylaşacağız ve nakliye maliyetlerini nasıl hesaplayacağınızı öğrenmenize yardımcı olacak birkaç yararlı araç sunacağız. sadece birkaç tıklamayla.
Nakliye Maliyetlerini Hesaplamak İçin Hangi Bilgilere İhtiyacınız Var?
Son maliyeti potansiyel olarak etkileyen çok sayıda faktörle birlikte, nakliye maliyetlerinin hesaplanması karmaşık hale gelebilir. Bununla birlikte, bir paket için gönderim maliyetlerini tahmin etmeye çalışırken her seferinde ihtiyaç duyacağınız dört temel bilgi vardır. Bu bilgilere sahipseniz, genellikle doğru bir fiyat teklifi alabileceksiniz. Her zaman göz önünde bulundurmanız gereken dört değişken şunlardır:1. Menşe ve Varış Yeri Nakliye Noktası
Bir teslimatın başlangıç noktasından sevkiyat hedefine ne kadar uzağa gittiği, maliyetin hesaplanmasında önemli bir faktördür. Genel olarak, ne kadar uzakta olursa, fiyat o kadar yüksek olur. Kargo bölgelerini bir paketin başlangıç noktasından son varış noktasına kadar gittiği mesafeyi ölçmenin bir yolu olarak kullanan kuryeler. Amerika Birleşik Devletleri'nde şu anda posta koduna göre ayrılmış sekiz nakliye bölgesi bulunmaktadır. USPS, UPS, FedEx ve DHL gibi kuryeler, ücretlerini ilgili web sitelerinde bulunan gönderi bölgelerine dayandırır. Kulağa ne kadar açık gelse de maliyetleri hesaplamaya başlamadan önce nereden gönderi yaptığınızı ve paketin varış yerini doğru bir şekilde anlamanız gerekir.2. Paketin Ağırlığı
Bir paketin ağırlığı, ne kadar ağır olduğudur. Teraziye koyun, ağırlığı alın. Paket ne kadar ağırsa, sevkiyat maliyeti o kadar artar. Bununla birlikte, boyutsal ağırlık da vardır. Bu daha karmaşık hale gelir ve malları göndermek için kullandığınız paketin boyutlarına bağlı olacaktır.3. Paket boyutları
Boyutlar, malları göndermek için kullanılan paketin uzunluğu, genişliği ve yüksekliğidir. Paketler çeşitli boyutlarda gelir, bu nedenle e-ticaret satıcılarının bunun maliyeti nasıl etkileyebileceğini anlamaları önemlidir. Özellikle kuryeler boyutsal (veya hacimsel) ağırlık ile de yüklendiği için. Temel olarak bu, bir paketin teslimat aracında kapladığı alan miktarıdır.4. Nakliye için Teslimat Süreleri
Teslimat süresi, bir paketin veya gönderinin varış noktasına ne kadar hızlı ulaşacağıdır. Bu, paketin gittiği mesafeye bağlı olarak, aradaki her yerde fiyat noktaları ile bir geceden bir aya kadar değişebilir. Bir paketin bir gecede teslim edilmesini istiyorsanız, standart bir 3-7 günlük yer hizmeti kullanmaktan çok daha pahalı olacaktır. Nakliye maliyetlerini tahmin etmeye karar vermeden önce, kesinlikle paketlerinizin ne kadar hızlı teslim edilmesini istediğinizi bilmeniz gerekecektir.En doğru hizmet bilgisini tüm detayları ile öğrenmek için bize 0850 520 0 868 nolu telefon numarasından veya bilgi@interco.com.tr mail adresimizden ulaşabilirsiniz.